سلام :
نوشته شده توسط : ♥...☆☆مرضی☆ ☆...♥

دوستایه گلم میتونی توقسمت نظرات اس ام اس خودتونو واسم ارسال

کنید تابه اسمه خودتون تووبلاگ بزارمش فداتون:m

۰۹۳۶۴۳۱xx75

.

.

.

به قبرستان گذر کردم کم و بیش / بدیدم قبر دولتمند و درویش

نه درویش بی کفن به خاک رفته / نه دولتمند برده یک کفن بیش

(مصطفی)

۰۹۳۸۲۶۲xx61

.

.

.

اتل متل گلابی ! دوستت دارم حسابی

نه شیر خشک ، نه شیشه ، دوستت دارم همیشه

۰۹۱۶۸۳۰xx80

.

.

.

تو باش نه به این خاطر که در این دنیای بزرگ تنها باشم

تو باش تا در دنیای بزرگ تنهاییم ، تنها ترین باشی . . .

(وفا)

۰۹۳۶۶۸۸xx19

.

.

.

زندگی یعنی :

نبینی و نگاهت کنن

نشنوی و دعات کنن

ندونی و به یادت باشن

۰۹۳۶۴۰۷xx41

.

.

.

کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه برمیگردی و نگاهش میکنی

وقتی دل مرا شکستی ، یک بار بر میگشتی و فقط نیم نگاهی میکردی . . .

۰۹۳۸۱۰۹xx77

.

.

.

گدا شدن به در دوست قصد دیدن اوست

وگرنه نان گدایی که هر گدایی دارد

۰۹۳۸۱۰۹xx77

.

.

.

در میان دست هایت عشق پیدا میشود

زیر باران نگاهت نسترن وا میشود

با عبور واژه ها از گوشه لب های تو

مهربانی های قلبت خوب معنا میشود . . .

۰۹۳۸۱۰۹xx77

.

.

.

مردم میگن :

۱ ساعت یعنی ۶۰ دقیقه

۱ دقیقه یعنی ۶۰ ثانیه

ولی کسی نگفته بود ۱ثانیه بدون تو یعنی ۶۰ سال !

۰۹۳۵۷۱۹xx19

.

.

.

کاش کسی تو دلم پا نمیذاشت

کاش اگه پا میذاشت دلم رو تنها نمیذاشت

کاش اگه تنها میذاشت ، ردپاشو روی دلم جا نمذاشت . . .

۰۹۳۵۷۱۹xx19

.

.

.

هیچ کدوممون نمیتونیم به دلمون یاد بدیم که هیچوقت نشکنه

ولی حد اقل میتونیم بهش یاد بدیم  که وقتی شکست

لبه تیزش دست اونی رو که شکستش نبره !

۰۹۳۵۷۱۹xx19

.

.

.

فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست

دوست داشتن امری لحظه ای است

ولی داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن است . . .

۰۹۳۹۶۹۴xx28

.

.

.

دوستت دارم با (ص) صابون !

تا همه کف کنن !

(عابدپورحامی از چابهار)

۰۹۱۵۸۶۸xx87

.

.

.

از هیاهوی واژه ها خسته ام

من سکوتم را از اوراق سپید آموخته ام

آیا سکوت روشن ترین واژه ها نیست ؟

همیشه در خلوتم مرگ را مجسم دیده ام

آیا مرگ خونسرد ترین واژه ها نیست ؟

تا چشم گشودم ، از چشم زندگی افتادم

شبی ، شاید امشب ، زیر نور یک واژه خواهم نشست

نام خونسرد معشوقه ام را بر حواس پنج گانه ام ، خال خواهم کوفت

و هم زمان پایین آخرین برگ خاطراتم خواهم نوشت

پایان

۰۹۳۶۶۸۸xx19

.

.

.

تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است

یاد یاری چون تو بر قلب ما ارامش است

( سحرناز)

۰۹۳۵۸۶۶xx26

.

.

.

میخوام ببینمت ولی حیف که بلیط سرزمین فرشته ها خیلی گرونه !

(سحرناز)

۰۹۳۵۸۶۶xx26

.

.

.

همیشه دو درس از زندگی خود را به یاد داشته باش

جسارت در بیان عقیده

و جرات در پذیرش اشتباه

۰۹۳۶۴۱۵xx97

.

.

.

بر خاک بخواب نازنین تختی نیست

آواره شدن حکایت  سختی نیست

از پاکی اشک ههای خود فهمیدم

لبخند همیشه راز خوشبختی نیست

۰۹۳۶۳۹۷xx21

.

.

.

در خواب ناز بودم شبی / دیدم کسی در میزند

در را گشودم روی او / دیدم غم است در میزند

ای دوستان بی وفا / از غم بیاموزید وفا

غم با همه بیگانگی / هر شب به من سر میزند

۰۹۳۶۳۹۷xx21

.

.

.

در مجلسی که روزنه امیدم سخنرانی میکرد

آرزوهای بر باد رفته ام را به سویش تخم مرغ گندیده پرتاب کردند

(مهسا خورشیدی)

۰۹۱۹۴۵۹xx28

.

.

.

آدما رسمشونه پابند دلدار نمیشن

خوب گرفتار میکنن اما گرفتار نمیشن

آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن

دلو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن

(علی)

۰۹۱۶۶۲۰xx20

.

.

.

تو این دنیا تو این عالم / میون این  همه آدم

ببین من دل به کی دادم / به اونی که نمیخوادم

دلم شیشه دلش سنگه / واسه سنگه دلم تنگه

۰۹۱۹۴۶۴xx46

.

.

.

بار الاها ای خدای عدل و داد / هرکه کرده یادی از ما زنده باد

ما که معتاد رفیقیم و خمار روی دوست / در مرام ما نباشد ترک این نوع اعتیاد

۰۹۳۷۲۰۲xx74

.

.

.

حضور هیچکس در زندگی ما اتفاقی نیست

خداوند در هر روز رازی نهان کرده برای کمال ما

خوش آن روزی که دریابیم راز این حضور را

T.S.Eliot

0938288xx20

.

.

.

http://www.love.com !

start loading

20%

*

40%

*

60%

*

80%

*

100%

Loading Compelet

You Are Downloaded In My Heart !

0935470xx02

.

.

.

اولین دوره المپیک غضنفر اینا آغاز شد !

۱٫ شنا با مانع

۲٫ کشتی با اسب

۳٫پرش روی نیزه

۴٫شیرجه روی چمن

۵٫ اسب سواری با الاغ

۶٫ هاکی روی میخ

۷٫ گاو بازی با شتر

۸٫پرش از چاه

۹٫قایق سواری با آبکش !

۱۰٫ شنا با ویلچر !

۰۹۳۸۲۵۰xx08

.

.

.

در نگاه آنان که پرواز را نمیفهمند

هرچقدر اوج بگیری  کوچکتر خواهی شد

۰۹۱۹۴۹۵xx52

.

.

.

تکرار همه چیز تو دنیا خسته کننده است اما تو مثل نفسی

تکرارت تضمین زندگی منه . . .

۰۹۳۶۲۲۳xx50

.

.

.

ایم مایه افتخار و خوش اقبالیست

عرش از تب و تاب رنگ قرمز خالیست

آبیست تمام آسمان ای گل من

شاید که خدای ما هم استقلالیست !

۰۹۳۹۶۳۲xx31

.

.

.

*%*%

*%*%*%

(   i   )

{         }

یه گلدون گل مال تو ، تو مال من

دیدی  باز سرت کلاه رفت !؟

حالا تو یه گلدون گل داری من یه دنیا گل !

۰۹۱۵۸۲۴xx57





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس های زیبا و جدید خودتون رو برا م ارسال کنید , ,
:: بازدید از این مطلب : 750
|
امتیاز مطلب : 340
|
تعداد امتیازدهندگان : 104
|
مجموع امتیاز : 104
تاریخ انتشار : 22 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: